недеља, 28. јун 2015.

,,Pazi šta zeliš, mozda ti se i ostvari''

Pre nego što počnem da pišem o današnjoj temi, zelim da vam svima čestitam Vidovdan i da vas obavestim da oko nedelju dana (a mozda i duze) neću objavljivati postove, zato što sutra idem u selo. 
Skoro sam pročitala knjigu ,,Pazi šta zeliš, mozda ti se i ostvari'' i mnogo mi se dopada. Pre nego što sam pročitala knjigu, naslov mi je bio totalno nerazumljiv, ali kada sam je pročitala sve mi je bilo jasno. Mislim da knjiga nije za osobe mladje od 13 godina, zato što je verovatno neće dobro razumeti, mada mogu da pokušaju. Mozda je knjiga malo duza za čitanje, ali isplati se da se pročita. Ako niste pročitali knjigu, evo opisa sa poledjine: 


,,Heder Hamilton ima pregršt zelja. Nisu to krupne stvari - poput mira u svetu ili glavne zenske uloge u filmu sa Bredom Pitom - nego sitne, svakodnevne zelje koje joj stalno padaju na pamet. S njenom srećom u zivotu, svesna je toga da joj se te bezazlene zeljice nikada neće ostvariti...

Sve dok jednog dana ne kupi vres od Ciganke. Njena sreća menja se iz korena. Zgodni Amerikanac javlja se na njen oglas za cimera. Počinje da se zabavlja sa Dzejmsom - savršenim muškarcem koji joj šalje cveće, sjajan je u krevetu i nema strah da joj izjavi ljubav.

Je li ostvarenje zelja blagoslov ili kletva?

Da li nas usrećuje kada dobijemo sve što zelimo?

U ovoj čarobnoj romantičnoj komediji, Aleksandra Poter nam otkriva kako moze da izgleda zivot kada nam se najednom ostvare sve zelje... 

Jedna od pouka koju sam smislila (po ugledu na knjigu) bi bila:
,,Budimo zadovoljni onime što imamo. Ne treba da trazimo savršen zivot, zato što je savršen zivot onaj naš.''


Нема коментара:

Постави коментар