субота, 15. април 2017.

Upoznajte se sa mojim novim clanovima porodice :D

Sutra je Uskrs, jedan od mojih najomiljenijih praznika, te su se zato u mojoj kuci pojavile neke nove licnosti i ja sam pozelela da ih upoznam sa vama, jer smatram da ce vas oni barem malo zabaviti. Verovatno sam vas skroz zbunila, ali u nastavku posta cete videti o cemu se tu zapravo radi :D

Moj prvi novi clan porodice jeste Brka :D Brku mozete videti na slici ispod (priznajte da je baaas fotogenican ahaha). Svi ostali clanovi porodice mnogo vole Brku, jer je on bas kul tip. A ja vam moram odati jednu tajnu, ali shhh nemojte reci ostalima da sam vam ovo rekla - Brka je jedan od meni najdrazih clanova ove prosirene porodice :D 


Sledeci clan je Pegavko. Ne znam da li primecujete, ali mene boja njegove ljuske podseca na ombre efekat, jesam li jedina koja to misli? Inace, Pegavko je jaaako znatizeljan i jedan je od najmladjih clanove ove porodice. Mislim da i sami mozete pretpostaviti zbog cega sam mu dala ime Pegavko :)



Dosla je na red i Tufinca. Tufinica je jako zivahna i vise puta je htela da izleti iz cinije u kojoj stoji i da se slomi u paramparcad, ali sam nekako uspela da je zaustavim i ostala je citava :D Previse je brzopleta i to je moze kostati glave, ali sada se smirila, verovatno se uplasila da se ne smrska ili je samo zaspala, ne mogu da je provalim nikako :D



Tackica je rodjena Tufnicina sestra i mozete primetiti da prilicno lice. Koja je vama veci favorit od njih dve, ne brinite ja im necu reci za koju ste se odlucili :D Tufnica je znatno mirnija od sestre, tako da po karakteru ne lice bas mnogo koliko lice fizicki.



A sada sledi mamin favorit, mada meni nije jasno zasto ona toliko voli Cvetku. Cvetka mi je nanela mnogo muke oko davanja imena. Nikako nisam mogla da joj smislim kreativno ime i na kraju sam, teskim mukama, odlucila da ce se zvati Cvetka. Znam da joj je ime mnogo sasavo, ali ona se ne buni, a to je najbitnije XD




Srecica je Cvetkina najbolja drugarica. Srecici sam licno napravila suknjicu, ali sam morala vise puta da je prepravljam jer joj je svaki put bila veca nego sto treba. Za Srecicu je karakteristicno to da trag rumenila na njenom levom obrazu podseca na srce, sto sam ukapirala tek dok sam ubacivala slike u ovaj post :)



Zatim sledi Plavko koji je mnooogo zaljubljen u Srecicu, a Cvetka je zaljubljena u Plavka. Je l' vidite vi kakav ja ljubavni trougao moram da resavam ahahaha :D Inace, Plavko je jako fin. Mislim da sam Plavka najduze farbala od svih drugih clanova.




I za kraj, upoznacu vas sa Cuvarkucom. Na njemu je veeelika duznost ali i cast, jer je bas on izabran da cele godine stiti nas dom. Inace, crkva na njemu je bila deo jedne salvete, ali je sada dobila malo drugaciju funkciju i po meni, zanimljiviju :)



Rekoh malopre da je kraj, ali sam zaboravila da ima jos clanova, ali za njih nema nekih specijalnih karakteristika, tako da cu samo staviti njihove slike ispod. 




Evo i jos nekih slicica, a onda stvarno zavrsavamo :D 







Eto, konacno se setih da zavrsim ovaj post :D Nadam se da vam nije bio dosadan, jer sam zelela da uradim nesto novo i kreativno, a nadam se da sam u tome i uspela. Volim vas sve i srecan Uskrs unapred, jer sutra najverovatnije nece izaci novi post. Uzivajte sa porodicom i budite mi srecni, a mi se vidimo u nekom narednom postu <3 <3 

Koje ja vama najdraze jaje? :)

12 коментара:

  1. Jaooo, koliko je ovo slatkooo!!! Zaista, veoma kreativno. Mislim da su mi favoriti Srećica i Cvetka, hehe. :)) Baš fina družina, uživaćete zajedno. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaa hvala ti mnooogo, mnooogo :) Bas si me obradovala ovim komentarom <333

      Избриши
  2. Predivan post draga moja, srećan i tebi i tvojoj porodici Uskrs, sve najlepše ❤❤❤! Cela družina je savršena, zaista nikako ne bih mogla da odvojim samo jednog člana ❤! Jako divan i kreativan post kao i svaki tvoj, oduševljena sam draga moja ❤❤! Ljubim te puno, lepotice ❤❤!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najdraza moja, hvala ti do neba i vise od toga <3 <3 Mnogo ti hvala sto mi ulepsavas svaki dan svojim komentarima i sto imas veliki uticaj na ovaj blog :) <333

      Избриши
  3. Hahahah, preslatko draga! Nikada se ne bih sjetila ove ideje, preslatkoo *-*
    Novi post ->This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znas koliko mi je drago sto ti se dopada ideja :) Hvala ti mnogo na komentaru <3 <3 <3

      Избриши
  4. Ma i da je post bio duži ne bi smetalo haha, baš je bio forastičan i smiješan i jaja su preslatka, a moji favoriti su definitivno prva dva. Osvojili su moje srce na prvi pogled i makar su svi kasnije bili simpa prva dvojica su najveći frajeri u ovoj obitelji HAHAHAHAH. Slatka ideja za post i slike su jako lijepe, vjerujem i vidim po ovim slikama da je kod tebe bilo jako veselo za Uskrs haha i makar je prekasno sretan ti Uskrs! :*
    Objavila sam prvi post sa recenzijom knjige na mome blogu pa ako stigneš baci pogled haha xD
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jooooooooj, hvala od sveg srca na ovakvom savrsenstvu od komentara <3 <3 <3 Ahahahaha skroz se slazemo, definitivno su najbolji frajeri, taman jedan za tebe a jedan za mene (pustam te da biras ahaha) XD Veooooma veselo draga, ne mozes ni da zamislis koliko haha :D

      Избриши
  5. Jao kako dobra ideja za post,jaja su tako slatka. Najbolji su Brka i Srecica,zapravo svi su tako slatki :)
    Preslatko :*

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши